aktualna wiedza
odpowiedzi na ważne pytania
rozwiązania z perspektywy biznesu
wybitne ekspertki
Ekspertki Fundacji Climate Strategies Poland omówią kwestie związane z neutralnością klimatyczną, redukcją emisji gazów cieplarnianych oraz przedstawią podstawowe pojęcia i wymogi wynikające z najnowszego Standardu SBTi. Pokażą, jak przedsiębiorstwa komunikują swoje cele klimatyczne oraz na jakie przemilczenia należy zawracać uwagę.
Wspólnie zastanowimy się jak wyczulić środowisko biznesowe na temat greenwashingu, a tym samym budować tę świadomość wśród naszych Klientów.
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ.
Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.
- WSTĘP
ZMIANY KLIMATU, REDUKCJA EMISJI, MIERZENIE ŚLADU WĘGLOWEGO, CO TO NAPRAWDĘ ZNACZY NEUTRALNOŚĆ KLIMATYCZNA – SZCZEGÓŁY, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
- KIEDY ZACZYNA SIĘ GREENWASHING- PRZEGLĄD AKTUALNYCH WYTYCZNYCH I OPRACOWAŃ
- GREENWASHING W DEKLARACJACH KLIMATYCZNYCH – NA CZYM MOŻE POLEGAĆ
- STUDIA PRZYPADKÓW
- CHECKLISTA ODPOWIEDZIALNEGO MARKETERA

dr AGNIESZKA LISZKA-DOBROWOLSKA
Członkini zarządu Fundacji Climate Strategies Poland
Współzałożycielka Fundacji Climate Strategies Poland, w Fundacji zajmuje się strategiami klimatycznymi firm i wspieraniem przemyślanego podejścia do zmian klimatu, budowaniem świadomości nt. zmian klimatu i ich spowolnienia. Członkini Rady Fundacji WWF, Rady Programowej Client Earth, Fundacji Instytut Spraw Publicznych i Fundacji Magazynu Pismo. Doradza Purpose Climate Lab. Doktor socjologii. Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych, zarządzaniu ryzykiem komunikacyjnym w biznesie (McKinsey & Company) i administracji państwowej (rzeczniczka rządu D. Tuska).

dr ALEKSANDRA DREWKO
Ekspertka ds kalkulacji i redukcji śladu węglowego
Ekspertka ds. związanych ze zmianami klimatycznymi, liczeniem śladu węglowego, obniżaniem emisji gazów cieplarnianych i dążeniem do neutralności emisyjnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi, średnimi oraz dużymi firmami. Współpracowała również z różnymi sektorami, w tym finansowym, energetycznym, turystycznym, chemicznym, farmaceutycznym, handlu detalicznego, produkcyjnym, e-commerce, telekomunikacyjnym oraz edukacyjnym. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Kładzie nacisk na zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych, które rozpoczyna się od obliczenia śladu węglowego, ponieważ „nie można zarządzać czymś, czego nie jest się w stanie zmierzyć”.

dr AGNIESZKA LISZKA-DOBROWOLSKA
Członkini zarządu Fundacji Climate Strategies Poland/p>
Współzałożycielka Fundacji Climate Strategies Poland, w Fundacji zajmuje się strategiami klimatycznymi firm i wspieraniem przemyślanego podejścia do zmian klimatu, budowaniem świadomości nt. zmian klimatu i ich spowolnienia. Członkini Rady Fundacji WWF, Rady Programowej Client Earth, Fundacji Instytut Spraw Publicznych i Fundacji Magazynu Pismo. Doradza Purpose Climate Lab. Doktor socjologii. Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych, zarządzaniu ryzykiem komunikacyjnym w biznesie (McKinsey & Company) i administracji państwowej (rzeczniczka rządu D. Tuska)

dr ALEKSANDRA DREWKO
Ekspertka ds kalkulacji i redukcji śladu węglowego
Ekspertka ds. związanych ze zmianami klimatycznymi, liczeniem śladu węglowego, obniżaniem emisji gazów cieplarnianych i dążeniem do neutralności emisyjnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi, średnimi oraz dużymi firmami. Współpracowała również z różnymi sektorami, w tym finansowym, energetycznym, turystycznym, chemicznym, farmaceutycznym, handlu detalicznego, produkcyjnym, e-commerce, telekomunikacyjnym oraz edukacyjnym. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Kładzie nacisk na zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych, które rozpoczyna się od obliczenia śladu węglowego, ponieważ „nie można zarządzać czymś, czego nie jest się w stanie zmierzyć”.
ZAPRASZAJĄ
Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą.
[… czytaj więcej]
Fundacja Climate Strategies Poland powstała, żeby edukować na temat redukcji śladu węglowego i środowiskowego, wspierać firmy, samorządy i organizacje w budowaniu świadomości środowiskowej i strategii redukcji emisji.
[… czytaj więcej]