W 2021 r. nastąpił lawinowy, bezprecedensowy wzrost liczby składanych przez konsumentów_ki skarg na reklamy zawierające pro środowiskowe komunikaty. Poskutkowało to przygotowaniem, a na początku 2023 r. wprowadzeniem w życie samoregulacji przeciwdziałającej #greenwashing ‘owi. Jak jednak rozstrzygnąć co jest, a co nie jest greenwashingiem? Temat ochrony klimatu, neutralności klimatycznej, zero emisyjności, net zero, choć coraz bardziej popularny, wymaga nieustającej edukacji. Podczas webinaru i warsztatu porozmawiamy o podstawowych błędach reklamodawców w reklamach dotyczących środowiska prowadzących do greenwashingu.
Inwestycja
Do 10 marca – 110 zł
Od 11 marca – 190 zł
Koniec rejestracji 18 marca.
Dla członków Rady Reklamy i Komisji Etyki Reklamy zniżka 50%. Kod zniżkowy dostępny w Biurze Rady Reklamy.
Termin wydarzenia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od realizatora wydarzenia.
Link do wydarzenia prześlemy zarejestrowanym osobom dzień przed wydarzeniem.
ZAGADNIENIA
PROWADZĄCA
Sylwia Jedyńska
Menedżerka ds. sustainability w Group One, arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy, w Group One połączyła wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej z pasją do ochrony klimatu i środowiska, które realizowała w ramach projektów w Fundacji Sendzimira i Polskim Alarmie Smogowym, współzałożycielka inicjatywy Strefa Mieszkańców i Zieleń zamiast betonu. Moderatorka warsztatów Mozaika Klimatyczna. Mama Zosi i Stefci, do pracy jeździ rowerem.