W 2021 r. nastąpił lawinowy, bezprecedensowy wzrost liczby składanych przez konsumentów_ki skarg na reklamy zawierające pro środowiskowe komunikaty. Poskutkowało to przygotowaniem, a na początku 2023 r. wprowadzeniem w życie samoregulacji przeciwdziałającej #greenwashing ‘owi. Jak jednak rozstrzygnąć co jest, a co nie jest greenwashingiem? Temat ochrony klimatu, neutralności klimatycznej, zero emisyjności, net zero, choć coraz bardziej popularny, wymaga nieustającej edukacji. Podczas webinaru i warsztatu porozmawiamy o podstawowych błędach reklamodawców w reklamach dotyczących środowiska prowadzących do greenwashingu.
InwestycjaDo 10 marca – 110 złOd 11 marca – 190 złKoniec rejestracji 18 marca.Dla członków Rady Reklamy i Komisji Etyki Reklamy zniżka 50%. Kod zniżkowy dostępny w Biurze Rady Reklamy.Termin wydarzenia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od realizatora wydarzenia.Link do wydarzenia prześlemy zarejestrowanym osobom dzień przed wydarzeniem.
ZAREJESTRUJ SIĘ
ZAGADNIENIAWyrównanie wiedzy nt. zmian klimatu, neutralności klimatycznej, emisyjnej, węglowej, zero emisyjności, net zeroDobre praktyki klimatyczne firmJak przeprowadzić klimatyczny fact checking? Na co zwracać uwagę?Wybrane kazusy z orzecznictwa Komisji Etyki ReklamyAnaliza aktualnych reklam zawierających claim’y środowiskowe
ZAREJESTRUJ SIĘ
PROWADZĄCA
Sylwia JedyńskaMenedżerka ds. sustainability w Group One, arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy, w Group One połączyła wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej z pasją do ochrony klimatu i środowiska, które realizowała w ramach projektów w Fundacji Sendzimira i Polskim Alarmie Smogowym, współzałożycielka inicjatywy Strefa Mieszkańców i Zieleń zamiast betonu. Moderatorka warsztatów Mozaika Klimatyczna. Mama Zosi i Stefci, do pracy jeździ rowerem.